søndag den 16. august 2015

CPHFW: 2015




Off shoulder blouse - WEEKDAY // Skater skirt - H&M //  Shoes - Debbie // Bracelet - Rubz // 
Ring - Jane Kønig // Earrings - Maché // Sunglasses - Thorberg // Bag - Vintage

Dette var mit outfit fra da jeg var på modemesse med min mor. Vi var både på Revolver og CIFF, som  var de to modemesser der var herhjemme i DK. 

Da vi ankom til revolver var vi så heldige at få lov til, at se modeshowet DESIGNERS' NEST, som er et show, hvor specielt udvalgte elever fra top 10 af nordens design får lov til at vise deres kreationer. Showet var virkelig interessant, og afspejlede meget hvad der foregår omkring os i øjeblikket, og med det må jeg virkelig sige, at den nordiske mode går noget spændende i møde.

Er også begyndt i skole igen og jeg må sige der er lidt run på... men mere om det senere hahah
Er i starter? Og hvis I er, så hvor?

- Olivia



Ingen kommentarer:

Send en kommentar