mandag den 14. september 2015

NYFW 2015

Pictures: Harpers BazaarVogue

Det er nok ikke gået forbi nogens næse, at det er New York Fashion Week lige i øjeblikket. En ting jeg er helt vild med at følge med i, er de masse street style photos der bliver taget. Det er som om folk tør meget mere under modeugerne, de gør mere for at skille sig ud, og blive opdaget. Det er synes jeg er super fedt! 
Derfor har jeg ovenover samlet nogle af mine favorit billeder, som jeg har fundet rundt omkring på de forskellige medier. 

Lige her kan man følge med i modeugen live, det er da for cool! 
Et af de modeshows der har imponeret mig indtilvidere, er fra modehuset Givenchy. Det var modehusets første show i New York, det blev fremvist d. 11. september. Jeg er helt imponeret over det valgte location, på en mole med udsigten over New York, simpelhen så smukt!
Se en video af det helt fantastiske modeshow, lige herunder. 

Har I nogle favorit shows fra NYFW indtilvidere? 

- Josefine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar