søndag den 25. oktober 2015

Min søndag i billeder


Fredag blev brugt på at hygge med mine skønne veninder Kamille & Nicoline, som jeg ikke havde set i en evighed, så det var rart med en lille reunion. 

Lørdag & blev / er blevet brugt på absolut intet andet end de ovenstående billeder hahah - De her dage har bare været sådan nogle dage, hvor jeg virkelig bare skulle slappe af, have tid til mig selv og lave intet. 

Jeg er igang med at læse The Great Gatsby i skolen +  her hjemme og den kan virkelig godt anbefales! Udover det er jeg endnu engang begyndt på Sex and the City og man kan virkelig ikke andet end at blive forelsket i seriens humør og næsten blive bange når den tider forstår en alt for godt..

Intet i denne weekend har været tæt på mode - Det tætteste jeg er kommet på det er fancy billeder på Instagram og lækkert tøj i Sex and the City. Men noglegange må jeg altså sige, at det bare er rart at slappe af og ikke bekymre sig så meget om, hvordan man ser ud - De dage kender vi vidst alle ik?

Nu vil jeg lave lidt lektier, spise noget is og nyde et par afsnit af Sex and the City. 
 God søndag til jer <3333

- Olivia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar