mandag den 11. januar 2016

Good things in 2016

Picture from Tumblr

Vi er kommet ind i et nyt år, og det betyder nye udfordringer, oplevelser og minder. 

I 2016 har jeg allerede en del ting jeg ser frem til: 

I vinterferien tager jeg en tur til Mallorca med min familie og min veninde! Bliver så dejligt at komme væk fra kulden her hjemme! 

I maj måned gentager jeg succesen fra sidste år, og skal til Elle Style Awards igen!! Jeg glæder mig så meget, det var så god en oplevelse sidste år. 

Min veninde og jeg skal til Ellie Goulding's koncert i Forum til Marts. Glæder mig til at se hende igen live, hun er såå cool! 

I'm turning 18!! Selvom der er 5 måneder til min fødselsdag, kan jeg ikke lade hver med at glæde mig lidt allerede.   

2016 er også året hvor jeg afslutter 2.g, og starter i 3.g, det vildt at tænke på. 

I år skal jeg første gang på Roskilde Festival!

Sommerferien går også til Mallorca, jeg glæder mig allerede som et lille barn til at komme afsted. 

Hvad ser I frem til i 2016? 

- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Det lyder som om du har meget at se frem til! Jeg glæder mig blandt andet til at fylde 20 år (wowwww tiden går hurtigt!), afslutte 3.G, forhåbentligt flytte hjemmefra, tage ud og rejse (ved dog ikke hvorhen endnu) og generelt bare til et godt år med massere af sjove oplevelser :)

    Hopeless Wanderer

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg virkelig også! Det lyder også rigtig spændende med alle de ting du skal i 2016!!

      Slet