tirsdag den 23. februar 2016

Mallorca has been good to us

Vinterferien har bare fløjet afsted, ligesom alle andre ferier og fridage! Men jeg kan se 
tilbage på en mega skøn uge på Mallorca, i selskab med min dejlige veninde og familie. 
Vi boede midt inde i Palma, i en super hyggelig lejlighed, så vi var tæt på det hele i byen. 
Vi brugte tiden på at spise en masse lækker mad, slappe aaaf, nyde solstrålerne og ikke 
mindst fik vi shoppet en heel del. 
Mallorca er bare absolut min ynglings ø!  

Håber I har nydt ferien lige så meget som jeg har! 
- Josefine 

Se en masse skønne billeder fra min tur herunder: 
#ootd
Har taget tonsvis af billeder af de maaange palmer der er over
det hele, de er simpelhen så smukke! 
Vi smagte disse lækre og fine rose-is, mums de var gode! 
Bedste Club Sandwich fra cafeen Cappuccino, og intet bedre når 
det er sammenmed en iskold cola og en omgang fritter!
Hjemmefra havde jeg læst om stedet La Molienda, vi ga' stedet et
besøg, og vi fik den lækreste morgenmad og en god latte! 
Den daglige kaffe. 
Disse solbriller var en af mine mange køb! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar