torsdag den 17. juli 2014

UPDATE: Daytrip to Østerbro


Olufsgade






Mini-is på Olufs


Rosetta 
Cirkelines fantastiske outfit
Snyyydt...det er et tyggegummi haha i troede lige var?


I går var jeg sammen med den overskønne Cirkeline.

Dagen gik nogenlunde sådan her:
Først blev vi lige genforenet i bussen, derefter var det bare fuld fart på ind til Østerport ( Eller så hurtigt det kan gå med  det offentlige..)
Da vi så kom gik vi direkte mod vores mål, FroYo. Olivia her havde aldrig prøvet det, men hold nu op, hvor smagte det godt!  Jeg valgte, at lave en i den lidt sunde afdeling, men selvfølgelig med lidt chokolade og en kvart cookie.

Efter vi havde taget de mest åndsvage billeder på FroYo, gik vores #maddag videre, fordi vi skulle lige over og kigge på "Olufs". Olufs liger på den sødeste lille farverige gade, som sjovt nok hedder Olufsgade,  hvor Cirkeline & jeg selvfølgelig også lige skulle tage billeder.

Derefter vores lille fotoshoot skulle vi over og have frokost på mit absolute ynglings pizzaria. Det er en lille kælderhjørne-"cafe", hvor du kan få de lækreste pizzaer (Men pas på med chillien, den er stærk)
Navnet er Rosetta og jeg kan varmt anbefalde, at du tager derhen, hvis du er på Østerbro!!

Efter Rosetta besluttede vi, at turen skulle begynde, at gå hjemad, men først lige når vi havde gået turen helt færdig ad Østerbro..

Så havde vi taget toget og sad nu på busstoppestedet, hvor Cirkeline og min bus vælger kun, at komme 1 gang i timen..
Men jeg må sige, at tiderne gik vældigt hurtigt da den var fyldt med grin og smil!! Som I kan se på det sidste billed valgte jeg også, at smide skoene, lidt behageligt skal man jo have det aha.

Jeg var nu kommet hjem, og så PLL med Cirkeline over skype.

Det var så min skønne dag med Cirkeline (Der vil komme indlæg om Cirkeline's outfit)

Nå nu vil jeg slutte da jeg skal til Stockholm med min familie, så god torsdag!

- Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar