mandag den 14. juli 2014

Update from Italy


Jeg ville lige checke ind og sige hej hernede fra Italien. Vejret har virkelig været varieret, nogle dage med meget solskin og andre hvor det bare har stået ned i stænger, desværre.. Men har hørt vejret skulle være skønt derhjemme. Men jeg nyder de smukke omgivelser, den lækre mad og bare kunne slappe af! 
Der har været meget stille på bloggen det sidste stykke tid og det kommer nok til at vare lidt endnu, da jeg kommer hjem igen skal jeg i sommerhus i et par dage. 
Jeg håber i har en skøn sommer! 

- Josefine 

English: An little update from Italy, where I am on vacation with my parents. The weather have been really variated, some days  with a lot of sun, an others with a lot of rain. But I'm still enjoying the lovely place, the delicious food and the time I have to relax!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar