lørdag den 9. august 2014

Be healthy




Når det kommer til kost og motion er det ikke noget jeg går super meget op i, jeg har ikke en bestemt kost jeg følger, eller at jeg ikke må spise usunde ting. Men stadig går jeg op i at spise sundt, og jeg er altså ikke den der kan holde sig fra sødesager i flere måneder, jeg tillader mig selv at spise sødesager når jeg har lyst. Med hensyn til træning, træner jeg 2-3 gange i fitness centeret, dog ikke lige her i sommerferien, der er det gået ned af bakke med hensyn til det. Men det skal jeg få forbedret, når den normale hverdag starter igen. 

For at få lidt mere forstand på motion og kost, og få gode råd, købte jeg denne bog af Christiane Schaumburg-Müller og Anne Bech.  Den er rigtig god med forskellige træningsprogrammer, lækre sunde opskrifter (som jeg skal have prøvet af), og hvordan man holder den sunde livsstil. 

Har i forresten været inde og besøge Christianes nye website Chrichri.dk? Der er kommer også guides til sundhed og kost. 

Hvordan er jeres forhold til kost og motion? 

- Josefine 

English: When it comes to diet and motion it's not something I really super interested in. Of course I think it's important to eat healthy, but I do training in the gym 2-3 times a week. 

So to get a little more information and knowledge to diet and motion, I bought this book by the danish celebrity Christiane Schaumburg-Müller and fitness expert Anne Bech. There are a lot of good advices and healthy recipes.

What is your opinion about diet and motion? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar