fredag den 8. august 2014

I dream about...





Alle disse billeder har hver og især noget, som jeg virkelig gerne vil bringe frem i mit værelse også. 
Jeg er igang med, at istandsætte mit værelse, og håber på, at kunne få lidt af hver fra disse billeder med i det.
Jeg kunne godt tænkte mig: Hygge, Plads til bloggen & skolen, Mine minder, Det minemalistiske, Det rene hvide snit og selvfølgelig plads til alt min nips (Men i begrænsede mængder) 

Send meget gerne billeder til mig på vores fælles email. Hvad synes I? 
Er i spændte på bloggens overaskelse?

- Olivia

English: I have chosen to show you these pictures because they each has something that I would love to have in my room. I just think they are very inspiring.. so yeah. 

What is your dreamroom? And if you have any pictures you want to share, it would be lovely if you wanted share it with me / us. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar