lørdag den 7. september 2013

we love...

Så fandt Olivia og jeg endelig en dag vi kunne være sammen. Derfor tænkte vi at, for at i kunne lære os bedre at kende, ville vi lave dette indlæg med de ting vi begge elsker. 
Vi håber i kan lidt det :-) 

Cara Delevingne 
Som i måske har læst i vores beskrivelse, elsker vi begge Cara! Fordi hun er sig selv og skiller sig ud fra de andre modeller, ved at være helt seriøs når hun er på catwalken, og backstage og i hendes liv er hun super skør. Som i nok alle ved, er hun jo kendt for sin store flotte øjenbryn, som giver hende det mest fantastiske look. 
Er i også lige så vilde med Cara som vi er? 







Gossip Girl
GG er en ubeskrivelig god og perfekt serie, om de unges liv på The Upper East Side. Hvis du ikke allerede er gået i gang med serien, så gør det nuuuu!  

Joe & The Juice 
Joe & The Juice er nok det mest optimale, lækreste, bedste man kan få, når man er ude at shoppe! Det er god kvalitet, og man kan få så mange forskellige varianter af sandwich og juice. De fleste af jer, kender nok Joe & The Juice, men hvis i ikke gør, er det bestemt et besøg værd! 



Shopping 
Det kan nok ikke komme bag på jer, at vi elsker shopping, som Rebecca Bloom siger i 'Shopaholic' : "When I shop, the world gets better ! "
Man kan skrive så meget om shopping, men vi ved alle sammen, hvordan det er, at komme hjem med noget, man virkelig bare har købt med hjertet.







New York 
Vi har aldrig været i New York desværre, men det er virkelig vores drøm! Man skal bare til NY en eller anden dag. Og opleve de mange kultureller ting og ikke mindst shoppe amok. Så vi misunder alle jer som, har været heldige at opleve NY! 



- Olivia & Josefine 




5 kommentarer:

  1. Hej Josefine!
    Du har vundet min giveaway på min blog, jeg har sendt dig en mail, som du meget gerne må svare på hurtigst muligt, så jeg kan få sendt gaven afsted til dig:)
    Mange hilsner Cecilie
    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor dejligt, tusind tak! Jeg har sendt dig en mail nu :-)

      Slet
  2. Alt sammen er også noget jeg elsker ubeskrivelig højt! Ingen tvivl om det, hihi

    knussssser

    http://pernilleskovrasmussen.blogspot.dk

    SvarSlet